czwartek, 4 czerwca 2015

#2 Liebster blog award!

Po raz drugi zostałam nominowana do LBA! Nie wiem, czym sobie na to zasłużyłam. Nominowała mnie Mary K, z bloga http://welcome-to-my-life-btr.blogspot.com/p/lba.html . Serdecznie Ci za to dziękuję. 

PYTANIA:


1. Ulubiony film ?

Ciężko mi jest wybrać jeden, więc podam kilka. Nie będziesz zła? 
'Koszmar minionego lata'
'Sierota'
'Gimme Shelter'
'Zostań jeśli kochasz'

1. Ulubiona para w Violettcie ?

Znowu muszę podać kilka. Nie lubię Leonetty. Dziwne, prawda? Nie lubię leonetty, a piszę o nich bloga. To skomplikowane.

Leon i Lara (nie wiem jak się razem nazywają).
Leomila
Naxi

2. Pasja czy przyjaźń ?

Ciężko stwierdzić... Nigdy nie miałam 'BFF' lub coś w tym stylu. Zadaje się z kilkoma osobami, które mogę nazwać kolegami/koleżankami, więc pasja.

3. Gdybyś mogłabyś/ mógłbyś cofnąć się w czasie, co byś zmienił/ a ?

Byłabym od początku bardziej stanowcza i dobrałabym sobie lepsze towarzystwo.  

5. Ulubione danie ?

Makaron z serem i brokułami. 

6. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?

Szczerze, nie. Uważam, że taka miłość 'od pierwszego wejrzenia', to tylko zauroczenie. Naah! Z resztą, co może powiedzieć na ten temat osoba, która nigdy nie była zakochana (czyt. ja).

7. Co najbardziej kochasz?

Wszystko, co związane ze sztuką. Kocham śpiewać, pisać, czytać opowiadania. Nawet nie wiecie, jak potrafię się w niektóre wczuwać.  

8. Masz chłopaka ? xD

Nope...

9.  Gdybyś mogła wykorzystać swoje jedno życzenie. Co byś sobie życzył/ a?

Życzyłabym sobie takiej prawdziwej, pięknej, nieidealnej miłości, jak w opowiadaniach np. w moim, ale u mnie jeszcze nie ma Leonetty, so...

10. Co inspiruje cię do pisania bloga ?

Sytuacje z życia codziennego. Różne filmy oraz książki.

11. Jaki zespół najbardziej lubisz ? :P

Jeden z ulubionych - Linkin Park.

Ja nominuje:


PYTANIA:

1. Kim masz zamiar zostać w przyszłości?
2. Twoja ulubiona piosenka z Violetty?
3. Wolisz pisać One Shoty, czy rozdziały?
4. Wolisz młodą, czy starszą Leonette/ Fedemiłe?
5. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to co byś w nim zmieniła?
6. Taniec vs. Śpiew?
7. Ile zajmuję Ci średnio napisanie rozdziału?
8. Twoja ulubiona postać męska z Violetty (dla bloga nr. 2, 3, 4 poza Leonem, a nr. 1 poza Fede).
9. Od kiedy interesujesz się pisaniem?
10. Ulubiony sezon Violetty?
11. Czy twoje opowiadanie jest inspirowane jakimś filmem lub książką?


 

1 komentarz:

  1. Heyka.
    Zasługujesz na to bo piszesz super. Więc kiedy next rozdział?
    Mam nadzieje że szybko. Będę czekać! Życzę weny:** Dużo!

    I zapraszam cię do mnie mam nadzieje że w końcu wpadniesz na niego liczę na ciebie! -
    http://violetta-nasza-magiczna.blogspot.com/

    Pozdrawiam Sandra<33

    OdpowiedzUsuń