wtorek, 12 maja 2015

#1 Liebster Blog Award

Jej! Weszłam wczoraj na swojego bloga, a tam zobaczyłam, że zostałam nominowana do LBA (i tak na to nie zasługuje)! Nominowała mnie Marcela Weasley z bloga: http://huncwotko.blogspot.com/ za co jej bardzo dziękuję :) A teraz już przechodzę do sedna.

 PYTANIA:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Śpiewać, pisać i czytać opowiadania.

2. Igrzyska Śmierci czy Niezgodna?
Z przykrością stwierdzam, że nie oglądałam żadnego z tych filmów, ani nie czytałam książki. ( Tak... Wiem, że jestem dziwna.) Ale chyba jednak ze względu na fabułę zaciekawiły mnie bardziej "Igrzyska Śmierci".

3. Ulubiona aktorka?
Elizabeth Gillies

4. Ulubiony kolor?
Czarny

5. Taniec czy siatkówka?
Zależy, jaki rodzaj tańca, ale jednak wybieram siatkówkę.

6. Jaki rodzaj muzyki lubisz?
Wszystkie odgałęzienia rocka.

7. Co Cię inspiruję do pisania bloga?
Sytuacje z życia codziennego, różne filmy lub książki.

8. Ulubiony serial?
"Victoria Znaczy Zwycięstwo".

9. Ulubiony kwiatek?
Czerwone róże.

10. Masz rodzeństwo?
Tak, brata i siostrę.

11. Czytasz mojego bloga jeśli tak to co o nim sądzisz? Co powinnam w nim zmienić?
Nie, niestety nie czytam twojego bloga, ale na pewno zajrzę, bo uwielbiam wszystko, co jest związane z HP ;)

Ja nominuję tylko trzy :)

http://i--need-you-in-my-life.blogspot.com

- http://leonetta-moj-swiat.blogspot.com/

- http://leonettax.blogspot.com/

PYTANIA:

1. Twój ulubiony rodzaj filmów?
2. Kiedy się urodziłaś (chodzi mi o miesiąc i dzień, jeśli nie chcesz podawać roku)?
3. Do jakich fandomów należysz?
4. Czy grasz na jakimś instrumencie?
5. Jakie znasz języki obce?
6. Twój ulubiony napój?
7. Jaka jest twoja ulubiona para z "Violetty", oprócz Leonetty?
8. Czy twoi znajomi lub rodzina, wiedzą o tym, że masz bloga?
9. Czy masz jakieś zwierzęta?
10. Lepiej dogadujesz się z osobami od ciebie starszymi, czy młodszymi?

3 komentarze:

  1. Cześć! A może dobry wieczór? Nie wiem..Mniejsza z tym.
    Gratuluję ci nominacji :) Nie każdy ma taką szansę. A ty na to zasługujesz bo masz super bloga.
    Oczywiście w tym też rozdziały. Przy okazji że już tu jestem i piszę ten komentarz to kiedy rozdział 3?
    (Tak wiem, zawsze się dopytuje). To na razie :*

    Pozdrawiam Sandra <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Rozdział pojawi się w piątek lub sobotę ;)

      Usuń
    2. Ej, nie wiem co jest nie tak, ale kiedy klikam w link mojego bloga tutaj, to wyświetla się jakiś inny blog ^^

      Usuń